KBC en TBWA helpen samen met heel Vlaanderen ondernemers hun zaak te verbeteren

Zou een kapper meer klanten hebben door van sluitingsdag te veranderen? Of zouden mensen het handig vinden mocht een apotheek ook aan huis leveren? Hoe kunnen ondernemers een zicht krijgen op wat hun zaak kan verbeteren? Dankzij KBC kunnen ze het nu vragen aan iedereen in Vlaanderen via de website kbc.be/alleskanbeter

Of ze nog maar net begonnen zijn of al een succesvol bedrijf runnen, KBC wil ondernemers helpen om te blijven ontwikkelen. Daarom vroegen we hen wat zij nog zouden willen verbeteren aan hun onderneming.

De voorbije weken konden ze hun ideeën kwijt op kbc.be/alleskanbeter in de vorm van vragen over hun verschillende plannen.

En nu laten we de duizenden vragen van ondernemers los op Vlaanderen. Mensen kunnen hun mening geven over de ideeën van de ondernemers in hun buurt en hen zo helpen hun zaak te verbeteren.

De vragen van de ondernemers duiken overal op. We verspreiden ze in de KBC bank- en verzekeringskantoren, via abribusnetwerken in hun buurt, in een nationale bannercampagne, in radiospots, op televisie en in een regionale printcampagne. Maar ook bij de ondernemers zelf, via raamposters en een box waarin klanten hun mening konden deponeren.

Bovendien plaatsen we in verschillende steden interactieve schermen in handelsbuurten. Op die schermen kunnen ondernemers uit die buurt hun vraag rechtstreeks stellen aan voorbijgangers in een filmpje. In ruil voor hun antwoord krijgen voorbijgangers meteen een kortingsbon en een uitnodiging om eens langs te komen bij de deelnemende winkels.

Wilt u de vragen van ondernemingen in uw buurt beantwoorden? Of bent u zelf ondernemer en wilt u een vraag stellen? Surf dan naar kbc.be/alleskanbeter

PB-KBC-ALLESKANBETER.docx

DOCX - 169 Kb

Radio-KBC-Orthodontist.mp3

MP3 - 1.1 Mb

Radio-KBC-picknik.mp3

MP3 - 1.1 Mb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact