KBC en TBWA helpen samen met heel Vlaanderen ondernemers hun zaak te verbeteren

Vrijdag 2 mei 2014 — Zou een kapper meer klanten hebben door van sluitingsdag te veranderen? Of zouden mensen het handig vinden mocht een apotheek ook aan huis leveren? Hoe kunnen ondernemers een zicht krijgen op wat hun zaak kan verbeteren? Dankzij KBC kunnen ze het nu vragen aan iedereen in Vlaanderen via de website kbc.be/alleskanbeter

Of ze nog maar net begonnen zijn of al een succesvol bedrijf runnen, KBC wil ondernemers helpen om te blijven ontwikkelen. Daarom vroegen we hen wat zij nog zouden willen verbeteren aan hun onderneming.

De voorbije weken konden ze hun ideeën kwijt op kbc.be/alleskanbeter in de vorm van vragen over hun verschillende plannen.

En nu laten we de duizenden vragen van ondernemers los op Vlaanderen. Mensen kunnen hun mening geven over de ideeën van de ondernemers in hun buurt en hen zo helpen hun zaak te verbeteren.

De vragen van de ondernemers duiken overal op. We verspreiden ze in de KBC bank- en verzekeringskantoren, via abribusnetwerken in hun buurt, in een nationale bannercampagne, in radiospots, op televisie en in een regionale printcampagne. Maar ook bij de ondernemers zelf, via raamposters en een box waarin klanten hun mening konden deponeren.

Bovendien plaatsen we in verschillende steden interactieve schermen in handelsbuurten. Op die schermen kunnen ondernemers uit die buurt hun vraag rechtstreeks stellen aan voorbijgangers in een filmpje. In ruil voor hun antwoord krijgen voorbijgangers meteen een kortingsbon en een uitnodiging om eens langs te komen bij de deelnemende winkels.

Wilt u de vragen van ondernemingen in uw buurt beantwoorden? Of bent u zelf ondernemer en wilt u een vraag stellen? Surf dan naar kbc.be/alleskanbeter

KBC presenteert: 'Alles kan beter'