KBC en TBWA komen op voor uw wisselgeld

Wisselgeld, het enige geld dat mensen soms gewoon laten liggen als ze het voorbij wandelen. Maar het is meer waard dan dat, want bij KBC kan u er zelfs mee beleggen. Daarom is het hoog tijd om het imagoprobleem van wisselgeld eens grondig aan te pakken. En dat is exact wat de nieuwste campagne van TBWA voor KBC op een originele manier doet.

De middenconsole van uw auto, tussen de kussens van uw zetel of in de zak van uw stofzuiger… het zijn maar enkele voorbeelden van plaatsen waar wisselgeld soms jaren blijft liggen. En dat is natuurlijk niet de bedoeling, want wisselgeld wil ook de wereld doen draaien.

Dat triestige verhaal wordt verteld in een meeslepende tv spot, verschillende radiospots en via social media. Maar wees gerust, we sluiten telkens af met een “happy ending”.

Want alle KBC klanten kunnen nu beleggen met hun wisselgeld. Inderdaad, telkens u betaalt met uw KBC rekening wordt het bedrag automatisch afgerond naar de volgende euro, en het verschil belegt u.

Beleggen met uw wisselgeld kan simpelweg worden geactiveerd in KBC Mobile.

Dus doe het snel, want uw wisselgeld verdient beter.

Radio beleggen Jack Russel

MP3 - 1.1 Mb

Radio beleggen Stofzuiger

MP3 - 1.1 Mb

Persbericht

DOCX - 78 Kb

Credits

DOCX - 78 Kb

Charlotte Smedts

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met