KBC en TBWA lanceren Goal Alert

Een goal missen, dat blijft hangen. Met die menselijke insight creëerde TBWA een nieuwe campagne voor de lancering van KBC Goal Alert. Met KBC Goal Alert – in samenwerking met Eleven - krijg je voortaan alle goals en hoogtepunten uit de Jupiler Pro League, rechtstreeks in KBC Mobile. TBWA bedacht daarop een voetbalcampagne met een sentimentele knipoog.

Het was groot nieuws enkele weken geleden: KBC had de exclusieve rechten verworven voor het aanbieden van mobiele near live clips tijdens de matchen van de Jupiler Pro League. Alle voetballiefhebbers, zowel klanten als niet-klanten van KBC, kunnen vanaf nu de goals en hoogtepunten tijdens de match - én alle samenvattingen op het einde van het voetbalweekend – bekijken in KBC Mobile.

Lancering

KBC wil met ‘Goal Alert’ een gebruiksvriendelijke oplossing bieden voor de grote groep voetballiefhebbers die geen tijd heeft of de kans niet heeft om een volledige match te bekijken, maar wel graag mee is met zijn of haar favoriete club. TBWA bedacht daarom een lanceringscampagne met als emotionele insight: een goal missen, dat blijft hangen. Naast tv, bannering, online-video en pre-roll, werd er ook aandacht besteed aan radio.

KBC Mobile

KBC kan alle Belgische voetbalfans, zowel klanten als niet-klanten van KBC, een unieke en exclusieve mobiele voetbalbeleving bieden. Ben je nog geen klant van KBC, dan kan je toch perfect gebruik maken van de KBC Mobile app, zonder dat je een bank- of verzekeringsproduct van KBC hoeft te hebben.

Gratis

Probeer Goal Alert gratis uit tot eind november. Vanaf december zijn alle mogelijkheden van Goal Alert inbegrepen voor wie een KBC-Plusrekening heeft. Wie geen KBC-Plusrekening heeft, betaalt slechts 0,99 euro per maand. Goal alert vind je in de mobile app van KBC, CBC & KBC Brussels.

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium