KBC en TBWA lanceren ‘Het Gesprek Halfweg’. En het oudste callcenter van het land.

KBC en TBWA creëren rond pensioenplanning een nieuwe campagne die zicht richt op midveertigers die halfweg hun loopbaan zijn. Want dat is het sleutelmoment om aan 20 jaar later te denken. Als kick-off van de campagne brengen we hen samen met dé ervaringsdeskundigen bij uitstek: de gepensioneerden zelf.

Hoe? Wel, op woensdag 22 mei kan je bellen met het oudste callcenter van het land. Via de site kbc.be/hetgesprekhalfweg kan je rechtstreeks een 65-plusser contacteren, en hem of haar vragen wat het nu precies betekent om met pensioen te zijn. Komen ze rond of klussen ze nog bij? In welke mate verandert hun sociaal leven? En hun gezondheid? Wie hen op 22 mei belt wordt alvast wijzer van hun wijsheid.

Wie nog wijzer wil worden kan daarna terecht voor ‘Het Gesprek Halfweg’ bij KBC. Samen met een KBC-adviseur of KBC-verzekeringsagent bekijk je wat voor jou de beste stappen zijn om na je carrière van zoveel mogelijk gemoedsrust te kunnen genieten. Want jong geïnformeerd, is oud meer gedaan.

Contacteer ons
Geert Potargent Client Service Director, TBWA
Geert Potargent Client Service Director, TBWA
Over TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CRM, media, digital, design, PR, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels