KBC en TBWA lanceren ‘Het Gesprek Halfweg’. En het oudste callcenter van het land.

KBC en TBWA creëren rond pensioenplanning een nieuwe campagne die zicht richt op midveertigers die halfweg hun loopbaan zijn. Want dat is het sleutelmoment om aan 20 jaar later te denken. Als kick-off van de campagne brengen we hen samen met dé ervaringsdeskundigen bij uitstek: de gepensioneerden zelf.

Hoe? Wel, op woensdag 22 mei kan je bellen met het oudste callcenter van het land. Via de site kbc.be/hetgesprekhalfweg kan je rechtstreeks een 65-plusser contacteren, en hem of haar vragen wat het nu precies betekent om met pensioen te zijn. Komen ze rond of klussen ze nog bij? In welke mate verandert hun sociaal leven? En hun gezondheid? Wie hen op 22 mei belt wordt alvast wijzer van hun wijsheid.

Wie nog wijzer wil worden kan daarna terecht voor ‘Het Gesprek Halfweg’ bij KBC. Samen met een KBC-adviseur of KBC-verzekeringsagent bekijk je wat voor jou de beste stappen zijn om na je carrière van zoveel mogelijk gemoedsrust te kunnen genieten. Want jong geïnformeerd, is oud meer gedaan.

Persbericht-NL.docx

DOCX - 121 Kb

Radiospot-Malou.mp3

MP3 - 1.2 Mb

Radiospot-Paula.mp3

MP3 - 1.4 Mb

Radiospot-Pierre.mp3

MP3 - 1.2 Mb

Radiospot-Rudy.mp3

MP3 - 1.4 Mb

Geert Potargent

Client Service Director, TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact