KBC en TBWA lanceren ‘Het Gesprek Halfweg’. En het oudste callcenter van het land.

KBC en TBWA creëren rond pensioenplanning een nieuwe campagne die zicht richt op midveertigers die halfweg hun loopbaan zijn. Want dat is het sleutelmoment om aan 20 jaar later te denken. Als kick-off van de campagne brengen we hen samen met dé ervaringsdeskundigen bij uitstek: de gepensioneerden zelf.

Hoe? Wel, op woensdag 22 mei kan je bellen met het oudste callcenter van het land. Via de site kbc.be/hetgesprekhalfweg kan je rechtstreeks een 65-plusser contacteren, en hem of haar vragen wat het nu precies betekent om met pensioen te zijn. Komen ze rond of klussen ze nog bij? In welke mate verandert hun sociaal leven? En hun gezondheid? Wie hen op 22 mei belt wordt alvast wijzer van hun wijsheid.

Wie nog wijzer wil worden kan daarna terecht voor ‘Het Gesprek Halfweg’ bij KBC. Samen met een KBC-adviseur of KBC-verzekeringsagent bekijk je wat voor jou de beste stappen zijn om na je carrière van zoveel mogelijk gemoedsrust te kunnen genieten. Want jong geïnformeerd, is oud meer gedaan.

Contacteer ons

Geert Potargent

Client Service Director

TBWA

Published with Prezly