KBC en TBWA presenteren hun online Preventiewinkel
20 augustus 2013
KBC ging hiervoor niet alleen te rade bij haar eigen verzekeringsspecialisten, maar zocht en vond de steun van de beschermengelen bij uitstek : ons aller moeders. Want niemand die ons meer tot voorzichtigheid aanmaant dan zij, al vanaf onze geboorte.
“We maken het elke dag mee, spijtige ongevallen die heel vaak te voorkomen zijn. Helaas kunnen we de tijd, noch het gebeuren terugdraaien. Wat we als bank-verzekeraar wel kunnen, is proberen het leed op een of andere manier te voorkomen of in te perken. Daarom gaat KBC met dit online preventieplatform van start,” aldus Katrien Tuerlinckx, preventie-consulente van KBC.
Als eerste aanzet hielp een panel van moeders met het samenstellen van pakketten voor kinderen die met de fiets naar school rijden, of oudere tieners die voor het eerst op kot gaan.
Bij verdere uitbreiding van het winkelaanbod zal regelmatig beroep gedaan worden op een panel van diverse mama’s.
De shop gaat dan ook door het leven als Moeders Preventiewinkel.be * Hij wordt aangekondigd via online bannering en radiospots. En via TV; een emotionele spot die gerust als een ode kan gezien worden aan alle voorzichtige moeders.
Ontdek de shop: http://www.moederspreventiewinkel.be
* Uitgebaat door 24+NV. Een onderneming van de KBC-groep.