KBC en TBWA presenteren hun online Preventiewinkel

KBC presenteert deze week “Moeders Preventiewinkel”: een nieuw internetplatform, met veiligheidsproducten en -tips die leed of pech helpen voorkomen. 

KBC ging hiervoor niet alleen te rade bij haar eigen verzekeringsspecialisten, maar zocht en vond de steun van de beschermengelen bij uitstek : ons aller moeders. Want niemand die ons meer tot voorzichtigheid aanmaant dan zij, al vanaf onze geboorte. 

“We maken het elke dag mee, spijtige ongevallen die heel vaak te voorkomen zijn. Helaas kunnen we de tijd, noch het gebeuren terugdraaien. Wat we als bank-verzekeraar wel kunnen, is proberen het leed op een of andere manier te voorkomen of in te perken. Daarom gaat KBC met dit online preventieplatform van start,” aldus Katrien Tuerlinckx, preventie-consulente van KBC.

Als eerste aanzet hielp een panel van moeders met het samenstellen van pakketten voor kinderen die met de fiets naar school rijden, of oudere tieners die voor het eerst op kot gaan.

Bij verdere uitbreiding van het winkelaanbod zal regelmatig beroep gedaan worden op een panel van diverse mama’s.

De shop gaat dan ook door het leven als Moeders Preventiewinkel.be * Hij wordt aangekondigd via online bannering en radiospots. En via TV; een emotionele spot die gerust als een ode kan gezien worden aan alle voorzichtige moeders.

Ontdek de shop: http://www.moederspreventiewinkel.be

Uitgebaat door 24+NV. Een onderneming van de KBC-groep.

Contacteer ons
Geert Potargent TBWA
Jurgen Noël KBC
Valerie Vleminckx TBWA
Geert Potargent TBWA
Jurgen Noël KBC
Valerie Vleminckx TBWA
Over TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CRM, media, digital, design, PR, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels