KBC en TBWA presenteren met de glimlach: KBC-Touch
2 december 2014
Met KBC-Touch introduceert KBC een innovatieve manier van online bankieren en verzekeren.
Het is een totale opfrissing van het vroegere KBC Online, voor zowel computer als tablet. Een heldere vormgeving, met handige grafische iconen, wijst je op elk moment de weg. En dankzij een paar nieuwe snufjes wordt je financiën regelen een fluitje van een cent. Met de Budgetbeheerder bijvoorbeeld, heb je in één oogopslag een overzicht van al je specifieke uitgaven en inkomsten. Met Sparen voor een doel kan je heel gericht centen opzij zetten. En al je KBC verzekeringen zitten nu ook binnen handbereik.
Om die vernieuwing in de kijker te zetten creëerde TBWA een campagne die je op verschillende manieren laat kennis maken met Touch. En dat op een manier waarbij het plezier van het product centraal staat.
Zo kan je de KBC-Touch ervaringen van een familie volgen in de mini-sitcom De Familie Sentjens. Drie grappige afleveringen die online verspreid worden. Op radio wordt fluitend gewijs het gebruiksgemak naar voor geschoven. En de posters, print- en banneradvertenties dagen je uit om te raden naar de winkeluitgaven van bekende iconische figuren. Een onderhoudend spel dat zelfs op bierviltjes terug te vinden is.