KBC en TBWA trakteren met Pizza Conversiazone
Maandag 13 juli 2015 — KBC wil jongeren nog beter leren kennen, om hen het juiste advies op het juiste moment te bieden.
Dus zochten TBWA en KBC een manier om hen net iets sneller over de streep te trekken. Het resultaat is de Pizza Conversiazone: een gratis pizza aan huis geleverd in ruil voor een kort praatje met een KBC medewerker.
Hoe werkt het? De jongeren tussen 18 en 30 jaar kiezen online hun favoriete pizza. KBC plaatst de bestelling en belt hen daarna op voor een kort praatje met enkele eenvoudige vragen zoals “Gebruik jij je bankkaart in het buitenland?” of “Hoe betaal jij het liefst?”… Na het praatje wordt de gratis pizza aan huis geleverd.
De campagne loopt van 13/07/15 tot 28/08/15, hoofdzakelijk via Facebook en Twitter. Daarnaast zijn er ook radiospots op Spotify en Topradio. De pizza’s zullen geleverd worden in KBC pizzadozen en dit over heel Vlaanderen.