KBC et TBWA partent à la recherche des lacunes sur le marché

Dès le 4 février, KBC se lance à la recherche « des lacunes sur le marché». A travers cette nouvelle campagne, les habitants de toutes les communes flamandes, bruxelloises et des cantons de l’Est sont invités à faire part de ce qui fait défaut dans leur commune.

Avec cette campagne, KBC souhaite booster de manière positive l’esprit d’entreprendre dans nos régions. Rassembler des gens d'ici avec des idées bien de chez nous et les financer avec des moyens bien à nous. C'est mieux pour tout le monde.

Ces informations seront complétées par des données recueillies par le bureau d’enquêtes Ivox sur www.kbc.be/lalacunesurlemarche. Grâce à divers paramètres de recherche présents sur le site Internet, les futurs entrepreneurs auront la possibilité de situer l’endroit précis et la nature des besoins les plus importants dans chaque commune.

Dans un second temps, KBC-lease met gratuitement 20 voitures de société Volvo à disposition, durant 6 mois, des personnes ayant une bonne idée à mettre rapidement sur pied.

CREDITS.docx

DOCX - 139 Kb

Communique-de-presse.docx

DOCX - 145 Kb

Radiospot1.mp3

MP3 - 1.1 Mb

Radiospot2.mp3

MP3 - 1.1 Mb

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact