KBC et TBWA revalorisent votre petite monnaie

La petite monnaie, l’argent vraisemblablement le plus méprisé par les gens. Mais croire que ces petites pièces ne valent rien est une grande erreur. Avec KBC, elles peuvent même devenir un investissement et prendre de la valeur. Il était donc temps de redorer l’image de la petite monnaie. Avec la nouvelle campagne de TBWA pour KBC c’est désormais chose faite.

La console centrale de votre auto, entre les coussins de votre canapé, dans le sac de votre aspirateur… quelques exemples d’endroits où votre petite monnaie se cache, parfois pendant des années. Et c’est dommage, parce que la petite monnaie aussi aimerait jouer un rôle dans ce monde.

Cette histoire, plutôt triste, est racontée dans un film, plusieurs spots radio et via les médias sociaux. Mais, rassurez-vous, l’histoire se termine bien.

En effet, tous les clients KBC peuvent désormais investir avec leur petite monnaie. Comment ? En utilisant leurs comptes KBC pour régler leurs achats, le montant de ceux-ci seront arrondis à l’euro supérieur et la différence automatiquement investie.

Investir avec sa petite monnaie peut très simplement s’activer dans l’application KBC Mobile.

A essayer sans tarder donc.

Contactez-nous
Charlotte Smedts TBWA
Charlotte Smedts TBWA
A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium