Kom op tegen Kanker en TBWA maken samen een vuist

Het plantjesweekend van Kom op tegen Kanker is al aan zijn 20ste editie toe. Deze keer roept de campagne van TBWA op om samen een vuist tegen kanker te maken en worden er ook digitale plantjes verkocht.

 

Op 19, 20 en 21 september kan je in elke stad, dorp of gemeente weer voor 6 euro een azaleaplantje kopen om de Kom op tegen Kanker-initiatieven te steunen

De echte plantjes worden tijdens het weekend aangeboden op de gekende verkooppunten, maar nieuw is dat er dit jaar ook digitale plantjes gekocht kunnen worden. Veel mensen dragen Kom op tegen Kanker immers een warm hart toe, maar komen dat weekend geen verkooppunt tegen.

TBWA ontwikkelde het digitale platform, de radiospot en ook een TV-spot. Daarin vormen duizenden azaleaplantjes samen een gigantische vuist tegen kanker: een positief, strijdvaardig beeld dat aantoont dat vele kleintjes samen echt wel een groot gebaar kunnen maken.

KOTK-DIG-Dates-JMIX.mp3

MP3 - 980 Kb

Persbericht-azalea.docx

DOCX - 151 Kb

Geert Verdonck

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact