Kristof Janssens verhuist van Antwerpen naar Antwerpen

Strategic director Kristof Janssens ruilt na 8 jaar het Antwerpse bureau LDV United in voor het nieuwe TBWA Antwerp. Hij zal er samen met managing director Nicolas De Bauw en creative director Geert Verdonck zorgen voor de verdere uitbouw van het nu 12-koppige agentschap.

De Bauw: “De komst van Kristof is een logische stap in onze groei. Hij zal – met de hulp van onze Brusselse chief strategy officer Bert Denis – de TBWA disruption visie meer implementeren in ons bureau en bij onze klanten. Dit zal zowel ons creatief als account departement versterken.”

Janssens: “Bij LDV heb ik zowat alle afdelingen doorlopen, van account tot strategisch directeur. Ik heb er leuke tijden gekend, en heb de laatste jaren mee deel uit mogen maken van hun huidige succes. Daar wil ik hen dan ook uitgebreid voor bedanken. Maar nu is het tijd voor iets nieuws. Bij het ambitieuze TBWA Antwerp sta ik mee aan de wieg van een jong bureau, en heb ik tegelijkertijd de mogelijkheid om samen te werken met hun sterk strategisch team. Twee unieke kansen in een klap dus.”

Persbericht

DOCX - 144 Kb

Nicolas De Bauw

TBWA Antwerp

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact