Kukelekuuu! McDonald’s en TBWA pakken elke ochtend uit met ontbijt vanaf nu!

Dat ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is, dat is algemeen geweten. Dus kon McDonald’s niet achterblijven om uit te pakken met ontbijt in al zijn restaurants. En hoe dit beter aan de man brengen dan met de verpersoonlijking van de ochtend zelf, de haan.

Daarom kondigde McDonald’s met een luide hanenkreet aan dat het vanaf nu iedere ochtend opstaat met ontbijt. En je hebt de haan vandaag misschien nog niet gehoord, maar als je bij McDonald’s langs bent geweest heb je hem ongetwijfeld al gezien. Het symbool voor de ochtend heeft er sinds vandaag postgevat op de iconische M om luidkeels te kakelen dat er vanaf heden overal in België vers bereid ontbijt te vinden is bij McDonald’s vanaf 7u. En dit doet hij niet enkel aan de restaurants. Ook in radio, via social en op tv kraait hij het met volle teugen uit dat er vanaf heden ontbijt te vinden is in elk McDonald’s restaurant.

Ontdek ons vernieuwde ontbijtmenu’s (aanbevolen verkoopprijs):

  • Easy Morning (1,50 €): koffie of thee, croissant of chocoladebroodje
  • Cheesy Morning (2,50 €): koffie of thee, toast met kaas & bacon
  • Sweet Morning (3,45 €): koffie of thee, 6 mini pancakes met Nutella® of siroop
  • McMuffinTM Morning:
    • Koffie of thee, Bacon McMuffinTM & Egg (3,95 €)
    • Koffie of thee, Beef Bacon McMuffinTM & Egg (4,25 €)
  • Scrambled Morning (4,50 €): koffie of thee, vers roerei, 2 sneetjes bacon, McMuffinTM broodje

Persbericht

DOCX - 79 Kb

Tom Eilers

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met