La mobilité sur mesure pour toute la famille avec Touring & TBWA

La mobilité ne cesse de se transformer et Touring évolue avec elle. C’est pourquoi, à partir d’aujourd’hui, Touring et TBWA proposent Move On, la première assistance tout-en-1 pour vous ou pour toute votre famille quel que soit le véhicule utilisé. De quoi prendre la route le cœur léger.

Deux formules sont proposées : Move On Belgique et Move On Monde. Avec la première formule, les clients sont couverts partout en Belgique mais aussi jusqu’à 100 km au-delà des frontières. Et avec Move On Monde, il est possible de voyager partout, toute l’année, et sans souci.

La nouvelle campagne est à découvrir, dès aujourd’hui, en TV, radio, médias sociaux et online. Les spots TV montrent des usagers de tous âges et tous horizons qui prennent la route chacun à leur façon. Une mamy à moto ou un jeune papa qui transporte ses enfants sur son vélo atypique. Les vidéos sur les réseaux sociaux illustrent l’idée que quelle que soit la personne, la destination et quel que soit le véhicule utilisé, tout est possible avec Touring Move On.

Plus d’informations sur www.touring.be

 

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Valerie Demeure TBWA
Valerie Demeure TBWA
A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

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