La venue de Saint-Nicolas devient encore plus magique avec TBWA et Lotus

On attend chaque année avec impatience la venue de Saint-Nicolas. Les grands comme les petits préparent leurs souliers dans l’espoir que le grand Saint ne les oublie pas ! Qui dit St. Nicolas dit savoureux Speculoos Lotus. Dans un spot TV réalisé par TBWA pour Lotus, nous pouvons voir la magie de ces moments pendant lesquels nous nous préparons à la venue du grand Saint.

Nous sommes aux petits soins pour préparer au mieux la venue du grand Saint dans notre pays.

Ainsi, on peut voir un petit garçon essayer de mettre autant de carottes qu’il peut dans son soulier, un autre cirer ses chaussures comme jamais et une petite fille imaginer ce qu’elle écrira dans sa lettre pour St. Nicolas. Ensuite, on voit plusieurs enfants rêvant combien ils ont été sages cette année. On voit même une petite fille qui s’est endormie sur l’escalier.

Et pendant que tout le monde dort, le grand Saint fait son apparition. On le voit déposer un Speculoos Lotus dans un soulier. Une délicieuse tradition depuis des siècles le 6 décembre.

Le spot se termine par « Lotus, fournisseur officiel de Saint-Nicolas ».

Ce spot est diffusé jusqu’au 4 décembre sur plusieurs chaînes.

Communiqué de presse

DOCX - 161 Kb

Bénédicte Ernst

TBWA

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact