Le Chicken Big Mac® de McDonald’s® est là ! Une campagne en édition très très très limitée de TBWA.

Le Chicken Big Mac® de McDonald’s® est là ! Une campagne en édition très très très limitée de TBWA.

Attention ! Communiqué de presse à lire très très très vite, car il concerne une édition très très très limitée. Donc, ne perdons pas de temps : voici le Chicken Big Mac®. Il est enfin arrivé aujourd'hui, le 9 août, en Belgique. Alors, ne le ratez pas cet été.

Après le Royaume-Uni, l'Irlande, la Suisse, les Pays-Bas et la France, le Chicken Big Mac® atterrit enfin en Belgique. Et les fans l'attendaient ! Ils devront se dépêcher pour le découvrir, car cette variante du burger iconique de McDonald's® sera au menu seulement cet été, en édition limitée. En outdoor et sur les réseaux sociaux, McDonald's et TBWA font vraiment tout pour que les Belges ne partent pas en vacances.

Quant au spot TV, il nous montre un fan du camping sauvage [SL1] [MDW2] qui, pendant ses vacances en Belgique, finit par céder à l'appel impérieux du poulet de McDonald's®. Parce qu'y a du poulet, et y a… le nouveau Chicken Big Mac®, naturellement.

Envie de goûter le nouveau Chicken Big Mac®? Grouillez-vous, sinon vous allez le rater !

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Communiqué de presse TBWA_McDonald's_Chicken Big Mac_Press release_FR.docx - 79 KB TBWA_McDonald's_Chicken Big Mac_Credits.docx 85 KB
Elien Onclinx Account Director, TBWA

 

 

 

A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

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