Le réseau le plus puissant l’est encore plus grâce à Telenet et TBWA

Telenet lance « les Grands Travaux du Réseau », un grand projet pour rendre le réseau internet le plus puissant de Flandre… encore plus puissant. Dans une nouvelle campagne signée TBWA et déclinée en affichage et dans la presse, nous découvrons pourquoi Telenet se lance dans ces « Grands Travaux du Réseau » et ce qui se cache derrière cette appellation.

Sous le nom « Les Grands Travaux du Réseau », Telenet se lance en fait dans la plus grande campagne de modernisation du réseau câblé de l’histoire. Avec plus d’un million de petites interventions, ce sont de giga-progrès qui seront faits. C’est ce que l’on découvrira aussi symboliquement dans une série d’affiches et d’annonces dans lesquels des techniciens minuscules – et leur mini-camionnette Telenet – se lancent dans l’immensité du monde réel.

Le réseau le plus puissant est non seulement plus puissant mais aussi plus intelligent. Ainsi, les équipes techniques fusionnent étape par étape le million de homespots avec les 2.000 de hotspots pour créer une gigantesque zone Wi-Free. Il suffit donc de s’enregistrer une seule fois pour être connecté automatiquement à l’Internet le plus puissant de Flandre. La première ville entièrement Wi-Free est Malines. Plus d’infos sur telenet.be/degrotenetwerf 

A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium