Le Réseau Telenet, on y est bien !

Le Réseau Telenet, on y est bien !

Le réseau Telenet : depuis 25 ans, les internautes y sont bien ! Parce que Telenet investit quotidiennement dans son réseau, et qu’aujourd’hui, tout le monde surfe déjà gigavite. C’est d’autant plus clair avec la nouvelle campagne de TBWA.

Des gamers aux télétravailleurs, des familles aux entrepreneurs, sur le réseau Telenet, tout le monde est bien. Cela doit être dit, haut et clair, sur tous les médias ! Avec une campagne out of home percutante, au design frais et haut en couleur. Des hikers au likers, du blog à la bloque, on comprend qu’aujourd’hui, tout le monde surfe déjà gigavite. En télévision, nous traversons littéralement 25 ans de technologie dans un spot de 30 secondes réalisé par Yes Maybe No et produit par Caviar. On évolue ainsi d’une vieille console de jeu au tout dernier NFT, en passant par le Nokia 3310. On voit comment une femme a pu compter sur le réseau Telenet pour s’épanouir et réaliser ses rêves numériques. Le tout sur les sonorités du classique de Telenet : Big Dreams, de Blackwave. Quant aux spots radio, ils s’apparentent à un voyage mémoriel qui nous amène à envisager l’avenir. Car quoi que nous réserve demain, le réseau Telenet, on y est bien !

Story image
Story image
Story image
Radio TELENET Réseau RADIO.mp3 - 940 KB Radio TELENET Réseau RADIO.mp3 - 940 KB Radio TELENET Réseau RADIO.mp3 - 940 KB Communiqué de presse Netwerk Q2 - 2022 Communiqué de presse FR.docx.docx - 13 KB Credits Netwerk Q2 - 2022 creditlist.docx.docx - 16 KB

 

Lauren Vandendriessche

 

 

A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium