L’Office National Marocain du Tourisme (ONMT) gaat in zee met TBWA Reputation

L’Office National Marocain du Tourisme (ONMT) gaat in zee met TBWA Reputation

Het ONMT, L’Office National Marocain du Tourisme, heeft TBWA Reputation gekozen als Benelux PR en influencer marketing partner voor het komende jaar. De extensieve expertise van het agentschap in corporate en lifestyle persrelaties, binnen de sector én ver daar buiten, alsook hun steeds creatieve influencer marketing campagnes vielen in de smaak.

Het ONMT is verantwoordelijk voor de uitwerking van de toeristische promotiestrategie van Marokko. Na twee crisisjaren door de pandemie herrijst Marokko als toeristische bestemming. Met een nieuwe huisstijl en een nieuw logo geeft het zichzelf een nieuwe definitie en is het meer dan ooit klaar om zijn bezoekers te verwelkomen.

Samen met TBWA Reputation werkenze vanaf heden hand in hand om alles wat Marokko te bieden heeft kenbaar te maken aan de Belgische, Nederlandse en Luxemburgse consumenten: van trektochten in het indrukwekkende Atlasgebergte tot kuieren door prachtige historische medina's en heerlijk tot rust komen tijdens een ontspannende wellnesskuur in de woestijn.

TBWA Reputation blijft groeien
TBWA Reputation maakt deel uit van TBWA Belgium en is het in-house expertisecentrum voor persrelaties, public affairs, crisiscommunicatie en influencer marketing. Het team, onder leiding van strategisch directeur PR & Reputation Laure Miquel-Jean, bestaat ondertussen uit 6 experten. Naast Anneleen Coppens vervoegden in het voorbije jaar Quentin Glodé (ex Walkie Talkie) en Arthur Joos (ex Weber Shandwick) het team als consultants. Daarnaast kreeg TBWA Reputation in het najaar van 2021 ook extra ondersteuning met twee junior collega’s: Elise Bertrand en Nell Dumortier.

TBWA Reputation
TBWA Reputation

Quentin Glodé

 

Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium