L’Office National Marocain du Tourisme (ONMT) gaat in zee met TBWA Reputation

Het ONMT, L’Office National Marocain du Tourisme, heeft TBWA Reputation gekozen als Benelux PR en influencer marketing partner voor het komende jaar. De extensieve expertise van het agentschap in corporate en lifestyle persrelaties, binnen de sector én ver daar buiten, alsook hun steeds creatieve influencer marketing campagnes vielen in de smaak.

Het ONMT is verantwoordelijk voor de uitwerking van de toeristische promotiestrategie van Marokko. Na twee crisisjaren door de pandemie herrijst Marokko als toeristische bestemming. Met een nieuwe huisstijl en een nieuw logo geeft het zichzelf een nieuwe definitie en is het meer dan ooit klaar om zijn bezoekers te verwelkomen.

Samen met TBWA Reputation werkenze vanaf heden hand in hand om alles wat Marokko te bieden heeft kenbaar te maken aan de Belgische, Nederlandse en Luxemburgse consumenten: van trektochten in het indrukwekkende Atlasgebergte tot kuieren door prachtige historische medina's en heerlijk tot rust komen tijdens een ontspannende wellnesskuur in de woestijn.

TBWA Reputation blijft groeien
TBWA Reputation maakt deel uit van TBWA Belgium en is het in-house expertisecentrum voor persrelaties, public affairs, crisiscommunicatie en influencer marketing. Het team, onder leiding van strategisch directeur PR & Reputation Laure Miquel-Jean, bestaat ondertussen uit 6 experten. Naast Anneleen Coppens vervoegden in het voorbije jaar Quentin Glodé (ex Walkie Talkie) en Arthur Joos (ex Weber Shandwick) het team als consultants. Daarnaast kreeg TBWA Reputation in het najaar van 2021 ook extra ondersteuning met twee junior collega’s: Elise Bertrand en Nell Dumortier.

TBWA Reputation
TBWA Reputation

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact