L’Office National Marocain du Tourisme (ONMT) gaat in zee met TBWA Reputation
24 mei 2022
Het ONMT, L’Office National Marocain du Tourisme, heeft TBWA Reputation gekozen als Benelux PR en influencer marketing partner voor het komende jaar. De extensieve expertise van het agentschap in corporate en lifestyle persrelaties, binnen de sector én ver daar buiten, alsook hun steeds creatieve influencer marketing campagnes vielen in de smaak.
Het ONMT is verantwoordelijk voor de uitwerking van de toeristische promotiestrategie van Marokko. Na twee crisisjaren door de pandemie herrijst Marokko als toeristische bestemming. Met een nieuwe huisstijl en een nieuw logo geeft het zichzelf een nieuwe definitie en is het meer dan ooit klaar om zijn bezoekers te verwelkomen.
Samen met TBWA Reputation werkenze vanaf heden hand in hand om alles wat Marokko te bieden heeft kenbaar te maken aan de Belgische, Nederlandse en Luxemburgse consumenten: van trektochten in het indrukwekkende Atlasgebergte tot kuieren door prachtige historische medina's en heerlijk tot rust komen tijdens een ontspannende wellnesskuur in de woestijn.
TBWA Reputation blijft groeien
TBWA Reputation maakt deel uit van TBWA Belgium en is het in-house expertisecentrum voor persrelaties, public affairs, crisiscommunicatie en influencer marketing. Het team, onder leiding van strategisch directeur PR & Reputation Laure Miquel-Jean, bestaat ondertussen uit 6 experten. Naast Anneleen Coppens vervoegden in het voorbije jaar Quentin Glodé (ex Walkie Talkie) en Arthur Joos (ex Weber Shandwick) het team als consultants. Daarnaast kreeg TBWA Reputation in het najaar van 2021 ook extra ondersteuning met twee junior collega’s: Elise Bertrand en Nell Dumortier.