Maak je klaar voor volgend jaar met Telenet.

Geen eindejaar zonder promo’s. En dat is bij Telenet niet anders. Maar in dit rare jaar pakken ze het graag anders aan. Door toestellen aan te bieden die in 2020 onmisbaar waren om het leven tijdens dit raar jaar te verzachten. En dat voor een interessante prijs.

Om het nieuwe jaar goed in te zetten, kunnen klanten kiezen voor een iPad om eindeloos te videobellen, een LG Smart TV om massa’s series & films te kijken of Nintendo Switch om, jawel, te videogamen. De toestellen zijn verkrijgbaar voor € 99 bij WIGO vanaf 9 GB of YUGO, de twee bekende bundels van Telenet. Voor de Brusselse markt geldt de promo dan weer wanneer men kiest voor onbeperkt internet.

De creatie bouwt verder op het traject van de vorige maanden. Op tv, in outdoor, radio en op sociale media blijven we tonen hoe veerkrachtig de mensen zijn in deze uitdagende periode en welk positiefs ze meenemen naar 2021. Met steeds een knipoog naar de technologie. Wat het nieuwe jaar ook brengt, samen zijn we er klaar voor!

Radio Spot Ipad

MP3 - 1.1 Mb

Radio Spot Nintendo Switch

MP3 - 1.1 Mb

Radio spot Smart TV

MP3 - 1.1 Mb

Persbericht

DOCX - 18 Kb

Credits

DOCX - 13 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met