MAES BLIKKEN IN OORVERDOVEND DESIGN.
Woensdag 29 mei 2013 —
Maes en muziek, dat gaat samen als bier en cafés. Kijk maar naar de jarenlange samenwerking tussen de bierbrouwer met talloze muziekfestivals en concertzalen. Of de Maes be.Music Box containerconcerten en Maes Music Cargo dat binnenkort onze richting komt uitgevaren.
Om hun band met muziek nog extra in de verf te zetten, lanceerde het biermerk op 23 mei alvast 6 nieuwe ontwerpen op basis van 6 bekende songtitels. Voor deze limited edition reeks kan je terecht in elke supermarkt.
De eerste 2 van de 6 blikken zijn:
‘Music sounds better with Maes’ & ‘Put your Maes up in the air’.
En in de loop van de zomer volgen nog ‘Last night a DJ saved my Maes’, ‘Alors on Maes’, ‘This is the sound of Maes’ & ‘Should I Maes or should I go’.
Het design is van de hand van Two Men and a Horsehead, het nieuwe bureau van Design Is Dead-oprichter Hendrik Everaerts en een nieuwe entiteit binnen TBWA.
Het bureau stond eerder ook al in voor de rebranding van Telenet en het designwerk voor King&Kong.