Marie-Laure Cliquennois vervoegt TBWA
4 september 2015
Marie-Laure Cliquennois is gestart als Creatief Directeur bij TBWA, waar ze ook haar talenten als Art Director zal inzetten in team met Vincent Nivarlet.
Ter herinnering: Marie-Laure Cliquennois was actief bij Saatchi, Leo Burnett en Famous voor ze terecht kwam bij Air, waar ze gedurende 7 jaar de creatie en de business naar een hoger niveau tilde. In 2013 werd Marie-Laure er genomineerd voor creatief van het jaar en hielp ze Air de titel van ‘agency of the year’ binnenhalen.
Marie-Laure: “Jan heeft een duidelijke visie over ons steeds evoluerende vak, waarin ik mij helemaal kan vinden. TBWA biedt een verfrissende kijk op het uitbouwen van mooie en solide merken: do the things you think you cannot do. Let’s go!”
Jan Macken voegt hier aan toe: “We zijn extreem blij dat Marie-Laure de TBWA troepen komt vervoegen. We volgden Marie-Laure al enkele jaren en hebben haar werk en vakmanschap altijd bewonderd: een echte merkenbouwster en bovendien een heel straffe AD, zoals er tegenwoordig te weinig zijn. Ze gaat heel goed bij TBWA passen, daar ben ik zeker van!”