Marie-Laure Cliquennois vervoegt TBWA

Marie-Laure Cliquennois is gestart als Creatief Directeur bij TBWA, waar ze ook haar talenten als Art Director zal inzetten in team met Vincent Nivarlet.

Ter herinnering: Marie-Laure Cliquennois was actief bij Saatchi, Leo Burnett en Famous voor ze terecht kwam bij Air, waar ze gedurende 7 jaar de creatie en de business naar een hoger niveau tilde. In 2013 werd Marie-Laure er genomineerd voor creatief van het jaar en hielp ze Air de titel van ‘agency of the year’ binnenhalen.

Marie-Laure: “Jan heeft een duidelijke visie over ons steeds evoluerende vak, waarin ik mij helemaal kan vinden. TBWA biedt een verfrissende kijk op het uitbouwen van mooie en solide merken: do the things you think you cannot do. Let’s go!”

Jan Macken voegt hier aan toe: “We zijn extreem blij dat Marie-Laure de TBWA troepen komt vervoegen. We volgden Marie-Laure al enkele jaren en hebben haar werk en vakmanschap altijd bewonderd: een echte merkenbouwster en bovendien een heel straffe AD, zoals er tegenwoordig te weinig zijn. Ze gaat heel goed bij TBWA passen, daar ben ik zeker van!”

 

Jan Macken

TBWA\

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met