McDonald's en TBWA lanceren 's werelds eerste Tinder-burgers

Kan je verliefd worden op een hamburger? Als het aan McDonald’s ligt wel. Dankzij Tinder. Want wie via de populaire datingapp op zoek gaat naar de ideale partner voor Valentijn, zou wel eens kunnen matchen met Generous Jacqueline of Fancy Francis. Allebei om in te bijten.

Ravissant ziet ze er zeker uit, Generous Jacqueline. Een classy chick. En de geraffineerde Fancy Francis is al even onweerstaanbaar, met z’n subtiel parfum van truffel. Als je van het beefy type houdt, tenminste. En versier je op Tinder een match met hen, dan krijg je een Valentijnsmenu cadeau bij McDonald’s. 

Want achter de verleidelijke Tinder-profielen zitten hoogst appetijtelijke hamburgers. Ze horen thuis in het rijtje Maestro-burgers, McDo’s premiumaanbod . Die kregen allemaal een sprekende naam. Zo passeerden onder andere Magnificent Maurice, Glorious Giorgio en Juicy Jane al de revue. De stap naar Tinder was dus niet eens vergezocht.

Met deze originele vorm van ‘product placement’ voor Valentijn zorgt McDonald’s voor een wereldprimeur. Ideaal voor singles met honger naar meer. 

Contacteer ons
Soraya Hellara TBWA Belgium
Soraya Hellara TBWA Belgium
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium