McDonald’s en TBWA moedigen iedereen op de Belgian Pride aan om te houden waarvan ze houden … met iconische McDo producten.

McDonald’s en TBWA moedigen iedereen op de Belgian Pride aan om te houden waarvan ze houden … met iconische McDo producten.

Een McFlurry© met frietjes? Of Chicken McNuggets© gedipt in een ijshoorntje? Als je ervan houdt, dan moet je het gewoon doen! Diversiteit in al zijn vormen maakt van de wereld een mooiere plek. En daarom verspreidde McDonald’s posters met allerlei combinaties van hun iconische producten tijdens de Belgian Pride, tekens vergezeld door de krachtige lijn: ‘Love what you love’.

 

De Belgian Pride is dé jaarlijkse bijeenkomst van de LGBTI+ community en hun vrienden. Een fantastisch evenement dat in het teken staat van meer inclusiviteit, openheid, respect en gelijkheid. En natuurlijk een groot feest waarop iedereen kan zijn wie ze zijn en kan houden van wie ze houden. Een state of mind waar McDonald’s altijd achter heeft gestaan en die ze blijven aanmoedigen op elke mogelijke manier. Dat doen ze met structurele initiatieven in België en overal ter wereld, maar soms ook met eenvoudige posters in het straatbeeld.

Die posters herinnerden elke McDo fan eraan dat ze van de McDo producten kunnen genieten zoals zij dat willen. Wil jij Chicken McNuggets in een ijsje dippen? Geen probleem! Of liever frietjes als topping op je McFlurry? Doe maar! Voor de productie van de posters vroegen we aan onze vaste foodfotografen om McDo producten te shooten in combinaties die ze waarschijnlijk nooit hadden zien aankomen, maar die uiteindelijk een prachtig resultaat opleverden.

 

Story image
Story image

 

Story image
Story image
Story image

 

Credit list TBWA vakpers Pride McDo.docx 77 KB Pride B2B press release.docx 13 KB

 

Elien Onclinx Account Director, TBWA

 

 

Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium