McDonald’s en TBWA openen 9 Secret McDo’s in Antwerpen, alsook 1 McDo on the go

Na een succesvolle launch in Brussel is Antwerpen aan de beurt. McDonald’s levert vanaf nu over heel de stad met de hulp van UberEATS. Een langverwacht moment dat McDonald’s en TBWA vierden met de opening van 9 Secret McDo’s in Antwerpen op 9 verborgen parels doorheen de stad. 

Om een Secret McDo te ontdekken moest je tips via de Facebookpagina volgen. Naast 9 verborgen parels in Antwerpen, hebben we ook een McDelivery-boy op pad gestuurd door Antwerpen. Deze incognito weldoener mocht gratis McDo weggeven aan al wie hem kon ontmaskeren. Zijn locatie kon je tracken via Facebook Live op de Facebook-pagina. McDo gevonden? Tijd om gratis te genieten van een heerlijk McMenu.

Alle 9 geheime locaties werden in een mum van tijd gevonden, waarbij we 100 gratis McMenu's weggaven aan enthousiaste fans. En die McDelivery-boy? Die is nu enkel een stadslegende die doet denken aan betere tijden...

Maar het beste nieuws? Vanaf nu kan elke plek in Antwerpen een geheim restaurant worden!

Via UberEATS kan je nu je favoriete burgers bestellen en thuis laten leveren vanuit de McDonald’s restaurants van Teniersplaats en Groenplaats in een zone van minder dan 10 minuten van deze restaurants. Als deze testfase in Antwerpen een succes blijkt te zijn, breidt McDonald’s België deze service misschien ook uit naar andere steden. To be continued.

Contacteer ons
Benoît Carlens TBWA
Benoît Carlens TBWA
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium