McDonald’s en TBWA redden het beste van het skiseizoen met de Après Ski Deals

Skiseizoen 2021... Helaas zal voor de meeste fanaten wintersport dit jaar in het water vallen. Wel, speciaal voor hen heeft McDonald’s de Après Ski Deals gelanceerd. Dat zijn drie straffe deals op de Big Mac, McNuggets en Filet-O-Fish, helemaal in de sfeer van de après-ski. Met een leuke aankleding, verrassende activaties om de après-ski in je bubbel te vieren en McDonald’s z’n hoogsteigen Après-Skisong in drie talen. Want geef toe, het plezantste van de ski blijft toch de après-ski?

Après-Ski aan de McDrive en via McDelivery
De Après Ski Deals zijn te verkrijgen vanaf het eerste weekend van januari aan de McDrive en via afhaal, en net zoals bij een echte après-ski tussen 15u en 17u. Dan kunnen alle fans bij McDonald’s genieten van een Filet-O-Fish, Big Mac of 6 McNuggets voor maar €2. Later volgen er ook nog deals via McDelivery.

2021 beginnen met een positieve noot
Wie après-ski zegt, zegt après-skimuziek. Speciaal daarvoor ontwikkelde McDonald’s in samenwerking met TBWA knotsgekke radiospots om de actie aan te kondigen. Daarbovenop doken ze de muziekstudio om hun eigen après-ski song op te nemen. Die volop te horen zal zijn via social media en aan de McDonald’s-restaurants.

Après-ski van hier, d’ici? McDo Party, c’est parti!
https://mcdo.fanlink.to/ApresSkiSong

Contacteer ons
Geert Potargent Client Service Director
Line Martens Account Manager
Jeremie Goldwasser Creative Director
Geert Potargent Client Service Director
Line Martens Account Manager
Jeremie Goldwasser Creative Director
Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium