McDonald’s en TBWA redden het beste van het skiseizoen met de Après Ski Deals

Skiseizoen 2021... Helaas zal voor de meeste fanaten wintersport dit jaar in het water vallen. Wel, speciaal voor hen heeft McDonald’s de Après Ski Deals gelanceerd. Dat zijn drie straffe deals op de Big Mac, McNuggets en Filet-O-Fish, helemaal in de sfeer van de après-ski. Met een leuke aankleding, verrassende activaties om de après-ski in je bubbel te vieren en McDonald’s z’n hoogsteigen Après-Skisong in drie talen. Want geef toe, het plezantste van de ski blijft toch de après-ski?

Après-Ski aan de McDrive en via McDelivery
De Après Ski Deals zijn te verkrijgen vanaf het eerste weekend van januari aan de McDrive en via afhaal, en net zoals bij een echte après-ski tussen 15u en 17u. Dan kunnen alle fans bij McDonald’s genieten van een Filet-O-Fish, Big Mac of 6 McNuggets voor maar €2. Later volgen er ook nog deals via McDelivery.

2021 beginnen met een positieve noot
Wie après-ski zegt, zegt après-skimuziek. Speciaal daarvoor ontwikkelde McDonald’s in samenwerking met TBWA knotsgekke radiospots om de actie aan te kondigen. Daarbovenop doken ze de muziekstudio om hun eigen après-ski song op te nemen. Die volop te horen zal zijn via social media en aan de McDonald’s-restaurants.

Après-ski van hier, d’ici? McDo Party, c’est parti!
https://mcdo.fanlink.to/ApresSkiSong

210106_McDo_Après-ski_Press release_Trade_NL.pdf

PDF - 69 Kb

Credits.pdf

PDF - 49 Kb

Geert Potargent

Client Service Director

Line Martens

Account Manager

Jeremie Goldwasser

Creative Director

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met