McDonald’s en TBWA vieren 50 jaar Big Mac met « the Unchangers »

De legendarische Big Mac wordt 50 dit jaar. Al een halve eeuw lang is deze klassieker der klassiekers krak dezelfde gebleven. Want waarom zou je in godsnaam iets veranderen wat niet hoeft te veranderen? Dat is de filosofie achter the Unchangers, een campagne van TBWA voor McDonald’s België.

In tijden waar alles steeds sneller verandert en iedereen wil surfen op de hipste hype, is net niet veranderen een stevig statement. En dat is wat Unchangers doen. Zij vinden het goed zoals het is. Zij zeggen altijd nee tegen nieuw. En de Big Mac met al 50 jaar hetzelfde recept is overduidelijk een van hen. In de 60-secondenspot volgen we een aantal echte Unchangers die helemaal zichzelf zijn en vooral zichzelf blijven. De spot werd geregisseerd door Jeroen Mol en gaat begin januari in volle glorie in première op verschillende Belgische zenders. Ook online en op sociale media komen de Unchangers tot leven met onder andere het online platform 50yearsunchanged.be waar je unchanged vrienden kan taggen in een aantal hilarisch herkenbare memes. De campagne loopt tot eind maart.

Credits

PDF - 87 Kb

Soraya Hellara

TBWA Belgium

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met