McDonald’s en TBWA vieren 50 jaar Big Mac met « the Unchangers »

De legendarische Big Mac wordt 50 dit jaar. Al een halve eeuw lang is deze klassieker der klassiekers krak dezelfde gebleven. Want waarom zou je in godsnaam iets veranderen wat niet hoeft te veranderen? Dat is de filosofie achter the Unchangers, een campagne van TBWA voor McDonald’s België.

In tijden waar alles steeds sneller verandert en iedereen wil surfen op de hipste hype, is net niet veranderen een stevig statement. En dat is wat Unchangers doen. Zij vinden het goed zoals het is. Zij zeggen altijd nee tegen nieuw. En de Big Mac met al 50 jaar hetzelfde recept is overduidelijk een van hen. In de 60-secondenspot volgen we een aantal echte Unchangers die helemaal zichzelf zijn en vooral zichzelf blijven. De spot werd geregisseerd door Jeroen Mol en gaat begin januari in volle glorie in première op verschillende Belgische zenders. Ook online en op sociale media komen de Unchangers tot leven met onder andere het online platform 50yearsunchanged.be waar je unchanged vrienden kan taggen in een aantal hilarisch herkenbare memes. De campagne loopt tot eind maart.

Contacteer ons
Soraya Hellara TBWA Belgium
Soraya Hellara TBWA Belgium
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium