McDonald’s en TBWA zorgen voor een smaakexplosie met de komst van de Maestro Peppery Paul

Diegem, 21 november 2023 – Zeg “ahoy” tegen een explosie aan smaken, want vanaf vandaag werpen twee gloednieuwe lekkernijen het anker uit bij McDonald’s. We hebben het over de McShaker® Fries Smoked Paprika en de Maestro Peppery Paul – samen een gevaarlijk goeie combo.

De lancering van deze twee smaakbommen is er knál op, dankzij de piratenvibes op social en tv. De inspiratie daarvoor haalde TBWA uit één van de hoofdingrediënten van de Maestro Peppery Paul: het zwarte goud, oftewel z’n smeuïge pepersaus. Maar ook z’n andere ingrediënten doen menig landrot watertanden, zoals z’n goudkleurige brioche, knapperige bacon, lekkere cheddar, verse sla en z’n twee sneetjes 100% rundvlees.

En ook de komst van McShaker® Fries Smoked Paprika schudt iedereen wakker op social. Letterlijk. Want deze krokante frietjes met paprikakruiden schud je op jóuw manier. De mogelijkheden zijn eindeloos en ludiek ... you’ll see. ​

Je tanden zetten in de Maestro Peppery Paul en de McShaker® Fries Smoked Paprika? Ze zijn verkrijgbaar tot 18 maart 2024, dus voorlopig heb je nog zeeën van tijd. Aaaight!

 


Persbericht.docx

DOCX - 238 Kb

Credits.docx

DOCX - 88 Kb

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met