McDonald's et TBWA lancent les tout premiers burgers Tinder

Peut-on tomber amoureux d’un burger ? Chez McDonald’s, la réponse est OUI. Grâce à Tinder, la célèbre app de dating. À la recherche du partenaire idéal pour la Saint-Valentin ? Sur Tinder, vous pourriez bien matcher avec Generous Jacqueline ou Fancy Francis. Tous les deux… à croquer !

Generous Jacqueline est un vrai canon. Une classy chick. Et le délicieux Fancy Francis est tout aussi irrésistible, avec son subtil parfum de truffe. Si le style beefy vous fait craquer, du moins. Dès que vous aurez un match Tinder avec l’un d’eux, vous recevrez un menu Generous Jacqueline ou Fancy Francis en cadeau chez McDo. 

Car derrière ces profils Tinder terriblement séduisants, se cachent des burgers extrêmement alléchants. Ils font partie de la famille des burgers Maestro, l’offre premium de McDo. D’ailleurs, ils ont chacun un nom très évocateur… comme c’était déjà le cas pour Magnificent Maurice, Glorious Giorgio et Juicy Jane. Qu’ils se retrouvent sur Tinder est donc parfaitement naturel.

Avec cette forme originale de 'placement de produit' pour la Saint-Valentin, McDo s'assure une première mondiale. Idéal pour les célibataires qui ont faim de plus.

Contactez-nous
A propos de TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year twice in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels