McDonald’s et TBWA sauvent le meilleur de la saison du ski grâce aux Deals Après-Ski

La saison de ski 2021... Les sports d'hiver vont malheureusement tomber à l'eau pour la majorité des adeptes de poudreuse. McDonald's a donc décidé de lancer les "Deals Après-Ski" spécialement pour eux. Ce sont trois super offres sur le Big Mac, les McNuggets et le Filet-O-Fish, le tout dans une ambiance d'après-ski. Une chouette décoration, des activations surprenantes pour célébrer l'après-ski dans votre bulle et une chanson Après-Ski McDonald’s en trois langues. Parce qu’on est d’accord, ce qu’on préfère dans le ski c’est bien sûr l'après-ski, non?

Après-ski au McDrive et via le McDelivery
Les Deals Après-Ski sont disponibles dès le premier week-end de janvier au McDrive et à emporter, et entre 15h et 17h, comme à un vrai après-ski. Tous les fans de McDonald's pourront déguster un Filet-O-Fish, un Big Mac ou 6 McNuggets au prix de 2 € seulement. D’autres offres suivront également plus tard pour le McDelivery.

Commencer 2021 sur une note positive
Qui dit après-ski, dit musique et ambiance! McDonald's a donc développé, en collaboration avec TBWA, des pubs radio décalées et fun pour annoncer l'action. En plus de ça, ils ont envahi le studio pour enregistrer leur propre chanson d'après-ski. Elle sera diffusé dans son intégralité via les réseaux sociaux et dans les restaurants McDonald's.

Après-ski van hier, d’ici? McDo Party, c’est parti!
https://mcdo.fanlink.to/ApresSkiSong

Contactez-nous
Geert Potargent Client Service Director
Line Martens Account Manager
Jeremie Goldwasser Creative Director
Geert Potargent Client Service Director
Line Martens Account Manager
Jeremie Goldwasser Creative Director
A propos de TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium