McDONALD’S® BLIKT NU AL VOORUIT NAAR 2022

McDONALD’S® BLIKT NU AL VOORUIT NAAR 2022

Om het rotjaar 2020 goed te maken trakteerde McDonald’s® ons vorig jaar op 30 dagen kerst. Maar wat bleek: ook 2021 was niet echt een succes. Daarom maakt het familierestaurant er dit eindejaar opnieuw één groot feest van met “30 Days of Christmas”. En dat met de boodschap: we moeten er allemaal nú het beste van maken.

Philipp Wachholz, CMO van McDonald’s® België vult aan: “Bij McDonald’s willen we van elk moment een feelgood-moment maken. Dat is onze merkbelofte. En nu deze rare tijden nog even blijven aanhouden, geloven we daar meer dan ooit in. Onze nieuwste campagne komt dan ook met een typische McDonald’s® knipoog en verspreidt de positieve vibes die nodig zijn om het nieuwe jaar met een smile in te gaan.”

In de film die deze eindejaarscampagne lanceert, laten McDonald’s® en TBWA Juliette weer aan het woord. Weet je nog, dat guitige meisje dat ons vorig jaar een blik gunde in haar coronajaar? Wel, dit jaar kijkt ze vooruit. Al het slechte nieuws van de voorbije jaren heeft haar en haar 2 vriendjes duidelijk aan het denken gezet. Of moeten we doemdenken zeggen? Want deze keer slaat hun verbeelding echt op hol. We zien hoe een meteoriet op ons afkomt en hoe onze planeet wordt overgenomen door aliens of robots. Of dat zal gebeuren moeten we nog afwachten. Wat we wel al weten is dat deze wervelende en plezante eindejaarsfilm -ondanks het onheil dat ze voorspelt- onze zorgen even doet vergeten.

En dat is het doel van McDonald’s®. Er vanaf 25 november opnieuw één groot feest van maken met de actie “30 Days of Christmas” zodat het nieuwe jaar alvast niet meer stuk kan. Download dus snel de McDonald’s® app. Zo kan jij vanaf 25 november ook een maand lang elke dag een nieuw cadeau scoren. Benieuwd of de actie ook dit jaar alle records op vlak van downloads en social engagement zal breken… Maar ook dat zal afwachten worden.

Ontdek de mediacampagne vanaf 22 november tot 24 december op TV, radio en online.

Contacteer ons
Geert Potargent Client Service Director
Geert Potargent Client Service Director
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium