McDonald’s® en TBWA brengen de iconische Wacko Guaco terug!

Elke McDo-fan heeft er lang op moeten wachten… Velen hebben ernaar gevraagd… Sommigen zelfs gesmeekt… Maar ’t is eindelijk zover. De Wacko Guaco is terug! In 3 versies deze keer: kip, rundvlees en veggie.

Jawel! Deze legendarische burger met sappige tomaten en verse avocado zit weer in het assortiment van McDonald’s®. En er is voor ieder wat wils! Je kan kiezen uit een Wacko Guaco met kip, rundvlees of een 100% veggie variant. Zo is iedereen klaar voor een fiesta!

Oh ja, de Wacko Guaco is trouwens niet de enige nieuweling. Nee! Hij brengt ook een nieuwe variant frietjes met zich mee. De Smokey Chili Tomatoes McFlavor® Fries. Tja, een langere naam vonden we niet. Deze knapperige frietjes met een lichtpikante chipotlesaus en pico de gallo-salsa verdienen natuurlijk wel alle aandacht. Ze zijn o-ver-heer-lijk én veggieproof!

Uiteraard hoort hier een grote comeback-campagne bij. Die loopt van 31 mei tot 27 juni 2022. Je ziet ze op tv, op sociale en digitale kanalen, in de restaurants én in out-of-home.

 

 

 

Persbericht

DOCX - 77 Kb

Credits

DOCX - 78 Kb

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact