McDonald’s® en TBWA serveren elke dag een Happy Deal voor 1 euro

Jongeren hebben vaak een beperkt budget, daarom kunnen ze bij McDonald’s® al kwaliteitsproducten kopen vanaf 1 euro. Maar met hamburgers en ijsjes eten alleen kunnen ze hun dagen niet vullen. Daarom lanceert McDonald’s® nu 100 dagen lang de Happy Deals.

Happy Deals, dat zijn spraakmakende producten en unieke ervaringen die elke jongere wel op zijn verlanglijstje heeft staan, en het beste eraan is dat ze maar 1 euro kosten. Burgers eten en bungeejumpen? 1 euro. Met je vrienden naar het closing weekend in Ibiza? 1 euro. Een iPhone 6 mét McDo® hoesje? 1 euro. Gratis AB concert tickets voor 2? 1 euro. Een uniek McDonald’s® longboard van Atypical? 1 euro … en een uitdaging.

Want voor wat hoort wat
Elke dag geeft McDonald’s® 1 Happy Deal weg op happydeals.be
Wie de Happy Deal wint wordt bepaald door een opdracht: zing om het langst McFlurry, headbang erop los, ren een hamburgerpatroon met je loopapp, toon ons een foto van jezelf voor een buitenlands McDonald’s®, vul de mop aan, …  De origineelste inzending krijgt de deal. Wie de deal niet kon kopen vindt er natuurlijk ook alle andere McDonald’s® producten aan een jongerentarief.

De Happy Deals worden meerdere keren per week aangekondigd op de McDonald’s®  facebookpagina, via gerichte facebook ads, nieuwsbrieven en in het restaurant zelf.

Ook de meest spraakmakende inzendingen van jongeren én filmpjes van hun unieke ervaringen worden gepost op Facebook. 100 dagen lang.

Zelf zin in een Happy Deal voor slechts 1 euro? Surf naar www.happydeals.be

#100HappyDeals

 

Contacteer ons
Valerie Vleminckx TBWA
Valerie Vleminckx TBWA
Over TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CRM, media, digital, design, PR, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels