McDonald’s® en TBWA serveren elke dag een Happy Deal voor 1 euro

Jongeren hebben vaak een beperkt budget, daarom kunnen ze bij McDonald’s® al kwaliteitsproducten kopen vanaf 1 euro. Maar met hamburgers en ijsjes eten alleen kunnen ze hun dagen niet vullen. Daarom lanceert McDonald’s® nu 100 dagen lang de Happy Deals.

Happy Deals, dat zijn spraakmakende producten en unieke ervaringen die elke jongere wel op zijn verlanglijstje heeft staan, en het beste eraan is dat ze maar 1 euro kosten. Burgers eten en bungeejumpen? 1 euro. Met je vrienden naar het closing weekend in Ibiza? 1 euro. Een iPhone 6 mét McDo® hoesje? 1 euro. Gratis AB concert tickets voor 2? 1 euro. Een uniek McDonald’s® longboard van Atypical? 1 euro … en een uitdaging.

Want voor wat hoort wat
Elke dag geeft McDonald’s® 1 Happy Deal weg op happydeals.be
Wie de Happy Deal wint wordt bepaald door een opdracht: zing om het langst McFlurry, headbang erop los, ren een hamburgerpatroon met je loopapp, toon ons een foto van jezelf voor een buitenlands McDonald’s®, vul de mop aan, …  De origineelste inzending krijgt de deal. Wie de deal niet kon kopen vindt er natuurlijk ook alle andere McDonald’s® producten aan een jongerentarief.

De Happy Deals worden meerdere keren per week aangekondigd op de McDonald’s®  facebookpagina, via gerichte facebook ads, nieuwsbrieven en in het restaurant zelf.

Ook de meest spraakmakende inzendingen van jongeren én filmpjes van hun unieke ervaringen worden gepost op Facebook. 100 dagen lang.

Zelf zin in een Happy Deal voor slechts 1 euro? Surf naar www.happydeals.be

#100HappyDeals

 

Persbericht

DOCX - 63 Kb

Valerie Vleminckx

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met