McDonald’s® en TBWA tonen dunne grens tussen goedbedoelde moederliefde en overbescherming

TBWA lanceerde een nieuw tv-campagne voor McDonald’s® met een opvallende hoofdrol voor behulpzame moeders. Heel wat jongeren zitten intussen in hun blokperiode. En dat blijkt niet alleen voor de studenten, maar ook voor sommige ouders een stressvolle periode. Deze vrouw neemt haar moederrol net iets te serieus.

Examens. Voor heel wat jongeren blijft het de zwaarste periode van het jaar. De hele dag met de neus in de boeken, van sociaal contact is bijna geen sprake en van koken komt ook weinig in huis. Gelukkig zijn er de moeders. Stuk voor stuk heldinnen die ervoor zorgen dat hun student bij leven en welzijn het einde van de examens haalt – liefst met een positieve eindbalans. Maar voor sommige moeders blijkt zo’n blokperiode ook een bijzonder stressvolle periode. Zo zwaar zelfs dat ze hun moederrol lichtjes durven overdrijven. Gelukkig komt deze moeder net op tijd tot het besef dat haar acties vrij gestoord overkomen. Ze besluit haar ijverige student daarop te verrassen met een lekker feel good momentje.

McDonald’s®. Always open for good moments.

Contacteer ons
Tom Eilers TBWA
Tom Eilers TBWA
Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\ was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels