McDonald’s® en TBWA tonen dunne grens tussen goedbedoelde moederliefde en overbescherming
10 januari 2020
TBWA lanceerde een nieuw tv-campagne voor McDonald’s® met een opvallende hoofdrol voor behulpzame moeders. Heel wat jongeren zitten intussen in hun blokperiode. En dat blijkt niet alleen voor de studenten, maar ook voor sommige ouders een stressvolle periode. Deze vrouw neemt haar moederrol net iets te serieus.
Examens. Voor heel wat jongeren blijft het de zwaarste periode van het jaar. De hele dag met de neus in de boeken, van sociaal contact is bijna geen sprake en van koken komt ook weinig in huis. Gelukkig zijn er de moeders. Stuk voor stuk heldinnen die ervoor zorgen dat hun student bij leven en welzijn het einde van de examens haalt – liefst met een positieve eindbalans. Maar voor sommige moeders blijkt zo’n blokperiode ook een bijzonder stressvolle periode. Zo zwaar zelfs dat ze hun moederrol lichtjes durven overdrijven. Gelukkig komt deze moeder net op tijd tot het besef dat haar acties vrij gestoord overkomen. Ze besluit haar ijverige student daarop te verrassen met een lekker feel good momentje.
McDonald’s®. Always open for good moments.