McDonald’s® et TBWA nous parlent d’amour maternel et des moments où il se transforme en surprotection

TBWA présente une nouvelle campagne télévisée pour McDonald's® avec en rôle principal les mères. De nombreux jeunes sont maintenant en période de blocus. Et si la période semble stressante pour les étudiants, elle l’est aussi pour certains parents. Notre vedette prend son rôle de mère un peu trop au sérieux.

Les examens. Pour de nombreux jeunes, cela reste la période la plus difficile de l'année. Toute la journée le nez dans les livres, presque pas de contact social et pas vraiment de repas correct. Heureusement que les mamans sont là... Ces héroïnes qui veillent à ce que leurs étudiants atteignent la fin des examens en bonne santé et en forme - de préférence avec un résultat final positif. Mais pour certaines mères, ces périodes de blocus s'avèrent également particulièrement stressantes. Tellement qu'elles dépassent parfois leur rôle. Heureusement, cette mère se rend compte juste à temps que ses actions semblent pour le moins perturbées. Elle décide alors de surprendre son étudiant assidu avec un délicieux moment feel good.

McDonald’s®. Always open for good moments.

Contactez-nous
Tom Eilers TBWA
Tom Eilers TBWA
A propos de TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\ was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels