McDonald’s® et TBWA nous parlent d’amour maternel et des moments où il se transforme en surprotection

TBWA présente une nouvelle campagne télévisée pour McDonald's® avec en rôle principal les mères. De nombreux jeunes sont maintenant en période de blocus. Et si la période semble stressante pour les étudiants, elle l’est aussi pour certains parents. Notre vedette prend son rôle de mère un peu trop au sérieux.

Les examens. Pour de nombreux jeunes, cela reste la période la plus difficile de l'année. Toute la journée le nez dans les livres, presque pas de contact social et pas vraiment de repas correct. Heureusement que les mamans sont là... Ces héroïnes qui veillent à ce que leurs étudiants atteignent la fin des examens en bonne santé et en forme - de préférence avec un résultat final positif. Mais pour certaines mères, ces périodes de blocus s'avèrent également particulièrement stressantes. Tellement qu'elles dépassent parfois leur rôle. Heureusement, cette mère se rend compte juste à temps que ses actions semblent pour le moins perturbées. Elle décide alors de surprendre son étudiant assidu avec un délicieux moment feel good.

McDonald’s®. Always open for good moments.

Crédits

DOCX - 76 Kb

Tom Eilers

TBWA

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact