McDonald’s® et TBWA relancent l’iconique Wacko Guaco !

Les fans de McDo l’ont longuement attendu... Beaucoup l'ont réclamé... Certains ont même supplié... Il est enfin là. Eh oui, le Wacko Guaco est de retour ! En 3 versions, cette fois : poulet, bœuf et veggie.

Vous avez bien lu ! Ce burger légendaire à base de tomates juteuses et d’avocat frais est à nouveau au menu, chez McDonald’s®. Et il y en a pour tous les goûts ! Vous pouvez vous régaler avec un Wacko Guaco au poulet, à la viande de bœuf ou, encore, 100% veggie. Alors, fiestaaaaaa ?!

Et le Wacko Guaco n'est pas notre seule nouveauté... Non ! Il débarque avec un nouveau délice : les Smokey Chili Tomatoes McFlavor® Fries. C'est vrai... Nous n'aurions pas pu trouver de nom plus long. Ces frites croustillantes, avec une sauce chipotle légèrement piquante et une salsa pico de gallo, méritent toute votre attention. Elles sont en effet trop, trop bonnes ! Et en plus de ça, elles sont veggie.

Et bien sûr, un tel come-back mérite une grande campagne. Cette dernière se déroulera du 31 mai au 27 juin 2022 et sera diffusée à la télévision, sur les réseaux sociaux, via les canaux digitaux et dans nos restaurants. Elle sera également soutenue par de l’affichage.

 

Communiqué de presse

DOCX - 77 Kb

Credits

DOCX - 78 Kb

 

 

 

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact