McDonald's® maakt 2020 (een beetje) goed met 30 dagen kerst.
24 november 2020
30 dagen kerst. Dat hebben we na dit rotjaar wel verdiend volgens McDonald’s®. In het bijzonder onze kinderen. Want zij werden vaak over het hoofd gezien tijdens de lockdown. En ja, ook dat maakt McDonald’s® goed door hun kant van het coronaverhaal te tonen in een heerlijk eerlijke, maar magische eindejaarscampagne.
De energieke eindejaarsfilm van McDonald’s®, gemaakt door TBWA, draait rond een klein, guitig meisje dat vertelt wat een rotjaar ze wel niet achter de rug heeft: een verjaardag zonder vriendjes, een zomervakantie die in het water viel, ouders die altijd willen gaan wandelen én in een kramp schieten als je op de liftknop wil drukken… allemaal écht niet cool. En zoals elk kind neemt ze hierbij geen blad voor de mond. Ze blijft haar gevoel voor humor houden én laat vooral haar schouders niet zakken. Zo roept ze op het einde de kerstman op om ons jaar alsnog te redden… En ze wordt beloond.
En niet in het minst door McDonald’s®, want met hun actie «30 Days of Christmas» kan je vanaf 26 november een maand lang elke dag een nieuw cadeau & promo in de app. Op die manier brengt McDonald’s® toch nog wat magie en familiepret op het eind van dit jaar dat echt. Niet. Cool. Was.
Te ontdekken van 23 november tot 25 december op TV, radio en online.