McDonald's® maakt 2020 (een beetje) goed met 30 dagen kerst.

McDonald's® maakt 2020 (een beetje) goed met 30 dagen kerst.

30 dagen kerst. Dat hebben we na dit rotjaar wel verdiend volgens McDonald’s®. In het bijzonder onze kinderen. Want zij werden vaak over het hoofd gezien tijdens de lockdown. En ja, ook dat maakt McDonald’s® goed door hun kant van het coronaverhaal te tonen in een heerlijk eerlijke, maar magische eindejaarscampagne.

De energieke eindejaarsfilm van McDonald’s®, gemaakt door TBWA, draait rond een klein, guitig meisje dat vertelt wat een rotjaar ze wel niet achter de rug heeft: een verjaardag zonder vriendjes, een zomervakantie die in het water viel, ouders die altijd willen gaan wandelen én in een kramp schieten als je op de liftknop wil drukken… allemaal écht niet cool. En zoals elk kind neemt ze hierbij geen blad voor de mond. Ze blijft haar gevoel voor humor houden én laat vooral haar schouders niet zakken. Zo roept ze op het einde de kerstman op om ons jaar alsnog te redden… En ze wordt beloond.

En niet in het minst door McDonald’s®, want met hun actie «30 Days of Christmas» kan je vanaf 26 november een maand lang elke dag een nieuw cadeau & promo  in de app. Op die manier brengt McDonald’s® toch nog wat magie en familiepret op het eind van dit jaar dat echt. Niet. Cool. Was.

Te ontdekken van 23 november tot 25 december op TV, radio en online.

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium