Mensen met een beperking steken thuiszittend Vlaanderen al zingend een riem onder het hart, onder begeleiding van TBWA en De Genereuzen

“Waarmee kunnen wij je helpen?”. Geef toe, niet meteen een vraag die je verwacht van mensen met een beperking. En da’s nu nét waar dit hartverwarmend initiatief om draait. Onder de noemer ‘Vriendschap kent geen beperking.’ fleurden 53 mensen met een beperking alle thuisblijvers op door samen ‘Ik hou van u’ van Noordkaap te zingen. Weliswaar iedereen vanuit zijn kot. Een hoopvol duwtje in de rug wat in deze woelige tijden meer dan welkom is.

Maar daarmee waren ze nog niet uitgezongen. Diezelfde thuisblijvers werden immers uitgenodigd om mee te zingen. En daar werd massaal op ingegaan. Het mooiste bewijs dat vriendschap geen beperking kent.

Dat het niet evident is om in Coronatijden van complete isolatie bruggen te bouwen, spreekt voor zich. Maar moeilijk gaat ook. Dat hebben deze mensen met een beperking eens te meer bewezen.

Door samen dit soort leuke dingen te doen willen De Genereuzen en Allez, Chantez!  de drempels tussen mensen mét en zonder beperking weghalen zodat straks iedereen er gewoon bij hoort. Wat uiteraard niet meer dan normaal is.

Persbericht

DOCX - 24 Kb

Credits

DOCX - 78 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact