MINI en Brussels Street Photography Festival lanceren uniek fotoproject #seenfromaMINI

5 street photographers leggen de prachtige diversiteit van de stad vast. Vanuit een MINI.

Als ultieme urban car lanceert MINI het project #seenfromaMINI. Dit project brengt de culturele rijkdom en diversiteit van de stad op een positieve manier in beeld. Een positieve kijk op de stad, gezien vanuit een MINI. Want MINI-rijders bekijken de wereld altijd een beetje anders: open en optimistisch. Met diezelfde blik - en een MINI - gingen 5 street photographers op pad. Het resultaat is een unieke verzameling beelden die een ode vormen aan de kleuren van de stad. En aan de tijd nemen om die kleuren te zien. Allemaal onder het MINI-motto: we’re all different, but pretty good together.

Een man met hoog opgetrokken sokken en een knalrode kinderwagen. Een regenboogzebrapad waar een kleurrijke jonge vrouw oversteekt. Een mijmerende priester die bijna verdwijnt in het grijs. Telkens afgelijnd door het typische, zwarte autoraam. Net als een schilderij. Het zijn maar een paar voorbeelden van de schoonheid die de stad te bieden heeft als je de tijd neemt om ze te zien.

“Als ultieme stadswagen vinden wij het geweldig om te kunnen meewerken aan een positief en trots gevoel bij de inwoners,” zegt Bart Verhoef, General Manager van MINI Belux. En de deelnemende fotografen zijn al even divers: Ximena Echague, Daniel Osorio, Hakan Simsek, etc. “We wilden specifiek met rasechte street photographers werken. Ze kijken met andere ogen naar de stad en de inwoners. En gaan steeds op zoek naar bijzondere momenten en taferelen,” vertelt Bart Verhoef.” Om dat vanuit een auto te doen - niet aan het stuur uiteraard - was ook voor hen een hele uitdaging.

#seenfromaMINI verschijnt de komende weken op verschillende digitale media, maar er worden nog steeds foto’s gemaakt. Ook de community wordt uitgenodigd om beelden te maken! En voor wie geen MINI heeft, is er een Instagram-filter.

Alles komt samen in een street expo met vrije toegang in Tour & Taxis Brussels van 16 tot 29 augustus. En tot dan: kijk ook eens vanuit je eigen wagen naar de schoonheid rondom jou.

Meer info: https://www.mini.be/nl_BE/home/campaigns/seen-from-a-mini.html

 

Persbericht

DOCX - 15 Kb

credits-seenfromamini.docx

DOCX - 78 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met