MINI en TBWA bedanken voor regeltjes.

Woensdag 22 mei 2013 — In de nieuwe campagne van TBWA bevestigt MINI dat het meer nog dan de leukste auto ter wereld een fun way of life is. En het merk met de rebelse spirit in de genen vertaalt dat in origineel gebruik van media. “Rules? No thanks.”

De campagne speelt telkens met de conventies van het medium. In het outdoorluik worden de 36men 16m2-affiches rechtop geplaatst, of ondersteboven, of worden de verschillende vellen verkeerd gekleefd. Ook in de magazines doorbreken de advertenties op een frisse manier het verwachtingspatroon van de lezer.

Wim Verbeurgt, marketing manager MINI Belux: “Dit is een originele campagne die perfect illustreert hoe de MINI-driver tegen de wereld aankijkt, en die de speels-rebelse spirit van MINI eens te meer bewijst.”

Neem voor meer info contact op met Wim Verbeurgt bij MINI (03/890.97.82) of met Bénédicte Ernst bij TBWA (0475/76.09.32).