MIXX AWARDS: TBWA récolte 4 Awards et le titre de "E-Agency of the Year "

Hier soir, la fine fleure de publicité du pays assistait aux IAB MIXX Awards à The Egg à Bruxelles pour connaître le nom des meilleures campagnes digitales cross média de l’année écoulée. Au jeu des campagnes mêlant savamment stratégie, exécution, médias, résultats, ROI et créativité, TBWA n’a pas eu à rougir… si ce n’est de plaisir ! 

Une agréable soirée pour l’agence qui repart avec 4 Awards : un Gold Award dans la catégorie B2B pour la campagne « Birth of bpack » de bpost, un Silver Award dans la catégorie Lead Generation pour « A barrel for every Maes » d’Alken Maes, un Silver Award dans la catégorie Brand Awareness pour KBC et sa campagne « Vroeger was alles beter » et enfin, un Silver Award pour la campagne « Bel en SMS banner » de Telenet dans la catégorie Product Launch.

Cerise sur le gâteau, TBWA a aussi remporté le prestigieux titre de « E-Agency of the Year ».« Nous sommes bien évidemment très satisfaits de ces prix, d'autant plus qu'il s'agit de campagnes réalisées pour quatre de nos plus gros clients. Preuve que notre approche intégrée porte ses fruits. Vous faites du "digitale" un prix à part entière. Pour nous, cet aspect n'est pas considéré comme différent, c'est une partie intégrante de notre vie quotidienne et professionnelle et donc, tout à fait normal » déclare Kris Govaerts, CEO du TBWA Group Belgium, le trophée entre les mains.

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Pierre-Antoine Van Wijmeersch Pride/TBWA
Pierre-Antoine Van Wijmeersch Pride/TBWA
A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

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