Nieuw aan boord: veiligheidsfilmpje van TBWA en Brussels Airlines

Niet alleen vogels vliegen vrij en blij, ook passagiers van Brussels Airlines! Want als ‘human’ airline met gepersonaliseerde services, voelt iedereen zich meteen welkom aan boord van een Brussels Airlines vlucht.

En dat je op een wolk zit van zodra je instapt, heeft vanaf nu ook te maken met de nieuwe safety video. 

TBWA maakte in stijl van de outdoor en tv-campagne een instructiefilmpje waar je niet naast kan kijken. Enkele vrolijke vogels maken je wegwijs doorheen de veiligheidsinstructies en leggen haarfijn uit hoe alles werkt.

Het filmpje werd ingelezen door Ray Cokes, de uitbundige Brit die reeds jaren een grote affiniteit heeft met België. Je kan het filmpje online ontdekken en aan boord van elke Brussels Airlines vlucht. 

Persbericht

DOCX - 119 Kb

Pauline Kinet

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact