Nieuwe e-games met hoge funfactor op e-lotto.be

  • Zes nieuwe e-games met uitgekiende gebruiksvriendelijkheid
  • Een realisatie van Agency.com\TBWA en Nationale Loterij.
  • Ontdek ze op www.e-lotto.be

 

Brussel, 23 juli 2012 - Na de online lancering van de trekkingsspelen - Lotto, Euro Millions en Keno - twee jaar geleden, pakt de Nationale Loterij nu uit met zes e-games. Drie ervan zijn digitale versies van bekende krasspellen zoals Presto. De drie andere zijn nieuwigheden, volledig op maat ontwikkeld om de klanten een leukere spelbeleving te geven.

Om dit voor elkaar te brengen kon de marketingafdeling van de Nationale Loterij rekenen op de experts van Agency.com\TBWA.

De R&D afdeling van de Nationale Loterij ontwikkelde de spelconcepten. Agency.com\TBWA zorgde voor het design, de animaties en de Flash scripting van alle e-games. De integratie op het spelplatform werd verzorgd door de IT-afdeling van de Nationale Loterij met de technische assistentie van GTech.

Yann Billen, Account Director Agency.com\TBWA verduidelijkt: "Uiteraard leunen de 3  digitale versies van de krasspellen qua look dicht aan bij hun papieren tegenhangers. Bij de 3 nieuwe spellen opteerden we voor een origineel design met een extra fun factor. We hebben bij de ontwikkeling veel aandacht besteed aan de naadloze flow van de spelervaring."

De lancering van deze 6 nieuwe spellen was een gedroomde kans om de user experience op de site te optimaliseren. Daarom sleutelden we aan de ergonomie, de architectuur en het design om alles nog eenvoudiger en meer gestroomlijnd te maken.

Het eindresultaat kunt u bekijken op e-lotto.be. Daar vindt u de digitale broertjes van de Presto, Subito en 21 krasspelen. En 3 gloednieuwe spelen exclusief voor de website: Spaarpot Smash, SuperSafe en Rabbits Run.

Meespelen? Open een rekening op ww.e-lotto.be en de fun kan beginnen!

Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CRM, media, digital, design, PR, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels