Nog even thuisblijven en ondertussen de wereld vooruithelpen met klusjes van ENGIE en TBWA

Ons huis blijft nog even onze wereld, dus de wereld vooruithelpen begint nu meer dan ooit van thuis uit. Daarom lanceert ENGIE met “Stay home. Save UP” een tweede reeks klusjes voor in je huis waarmee je mee de stap zet naar een zero-carbon samenleving.

Je huis vullen met planten die dienstdoen als natuurlijke airco, nieuw speelgoed maken van je kartonnen home delivery verpakkingen of zelf een irrigatiesysteem op regenwater aanleggen in je tuin? Het zijn enkele voorbeelden van de nieuwe reeks ecologische klusjes die je kan terugvinden op engie.be/stayhome.

Dit is een vervolg op de eerste golf van de “Stay home. Save UP.”- campagne, waarin ENGIE en TBWA een relevante booschap brachten in tijden van corona:  nu we meer thuis zitten, is dit hét moment om energie-besparende klusjes in huis te doen. Een campagne waarmee veel mensen zich konden identificeren, leidden we af uit de hoge interactie op sociale media en traffic naar het platform. Daarom werd besloten een tweede reeks klusjes te lanceren, die deze keer niet enkel energie besparen maar ook op andere manieren bijdragen aan een zero-carbon wereld.

De klusjes worden gepromoot door echte ENGIE-klanten die aan de slag gaan in hun eigen huis. Ze inspireren ons in een tv-spot en social filmpjes die worden ondersteund door een radiospot.

Zin gekregen om zelf te klussen? Op engie.be/stayhome wordt elk klusje stap voor stap uitgelegd.

Veel plezier!

Radiospot - ENGIE - Stay Home

MP3 - 1.1 Mb

Persbericht

DOCX - 24 Kb

Credits

DOCX - 24 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met