Om alle plezier uit je Telenet te halen, gaat Telenet gratis langs bij haar klanten in heel Vlaanderen.

De Helemaal mee Tournee, onder deze naam gaat Telenet gratis op huisbezoek bij haar klanten in heel Vlaanderen. Op het programma: een volledige digitale check-up zodat iedereen alles uit z’n Telenet haalt.

De digitale wereld verandert razendsnel. Telenet merkt dat nog niet alle klanten haar producten volop benutten en er nog heel wat kansen blijven liggen. Zo heeft nog niet elk huis een volledige wifi-dekking of hebben vele gezinnen wel al een tablet maar weten ze niet dat ze via de Yelo Play-app overal tv kunnen kijken.

Hoog tijd om hier verandering in te brengen. Sinds enkele maanden loopt er een proefproject waarbij Telenet-technici gratis langskomen voor een Helemaal mee bezoek. Het wifi-bereik wordt vergroot waar mogelijk, oudere modems worden vervangen door de allernieuwste, en alle Telenet-apps waaronder de Yelo Play-app worden geïnstalleerd. Mét succes. Na de testperiode bleken klanten uiterst tevreden en volop gebruik te maken van de nieuwe mogelijkheden.

Telenet wil deze dienst dan ook aanbieden aan  haar klanten en lanceert de Helemaal mee Tournee. Meer dan 250 nieuwe Telenet-technici worden aangeworven, opgeleid en de baan opgestuurd. Zij gaan langs bij de Telenet-klanten in heel Vlaanderen voor een gratis Helemaal mee bezoek. 

Persbericht + Credits

DOCX - 166 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact