Op Wi-Free Tour met Telenet

De Wi-Free Tour: da’s een tour doorheen heel België waarbij acteur Rik Verheye in één week tijd zoveel mogelijk Telenet hot- en homespots probeert te bezoeken.

Ons land telt meer dan 800.000 Wi-Free punten waar Telenet internetklanten gratis draadloos kunnen surfen. Meer dan 800.000! Da’s serieus wat. Acteur Rik Verheye zal in één week tijd zoveel mogelijk van deze hot- en homespots proberen te bezoeken.

Onderweg trakteert hij iedereen op leuke verrassingen. Zo gaf hij 50 warme croissants aan de vroege vogels in de Panos in Gent, een volle tank aan een moeder en dochter om verder naar zee te rijden (maar eerst gaven ze de Telenet-man nog een lift naar Antwerpen) en een gloednieuwe iPhone in de BIB van Leuven. Er doken zelfs enkele stoere mannen de Noordzee in voor een chique badhanddoek aan het strand van Surfers Paradise in Knokke-Heist…

Heel de Wi-Free Tour is live te volgen op nationale radio. Want zowel ’s morgens, ’s middags als ’s avonds laat Rik via een radiospot weten waar hij zich op dat moment bevindt. Geen klassiek radioformat dus. Maar een live radiocampagne waarbij geen enkele spot dezelfde is en die de luisteraar meteen ter plaatse trekt.

Url: snap.telenet.be
Radiospots: zie bijlage

12TEL0083-00-Radio-wifree-introspot-music--6dB.mp3

MP3 - 705 Kb

12TEL0083-00-Radio-Wi-free-30s-appels-sinttruiden-ochtend-0309.mp3

MP3 - 940 Kb

12TEL0083-00-Radio-Wi-free-30s-Bowling-Champion-zonhoven-avond-0309.mp3

MP3 - 940 Kb

12TEL0083-00-Radio-Wi-free-30s-Panos-gent-ochtend-0209.mp3

MP3 - 940 Kb

12TEL0083-00-Radio-Wi-free-35s-Plopsaland-depanne-middag-0409-corr-SFX.mp3

MP3 - 1.1 Mb

Persbericht-Telenet_Wi-Free-tour-.docx

DOCX - 143 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met