Partena Professional en TBWA geven positieve draai aan ondernemerschap met ‘De bocht van 180°’

Je eigen zaak starten, je loonadministratie op orde krijgen, je ondernemerspensioen regelen,… Het lijkt erop alsof ondernemen vandaag heel wat voeten in de aarde heeft. Althans, tot nu. Want samen met TBWA lanceert Partena Professional ‘De bocht van 180°’. Een campagne die bewijst dat we eens en voor altijd komaf mogen maken met alle twijfels over ondernemen.

Partena Professional kaart met deze campagne drie thema’s aan: starten, loonadministratie en ondernemerspensioenen. En maakt via radio en bannering de bocht van 180°: van complex naar eenvoudig, van moeilijk naar gemakkelijk en van onzekere vooruitzichten naar mooie vooruitzichten.

Deze campagne van het sociaal secretariaat kreeg bovendien nog een extra laagje glans. Two Men and a Horsehead, het design expert center van TBWA, nam de hele visuele stijl van het merk onder de loep. Resultaat? Een volledige make-over van het logo en de huisstijl, perfect op maat van een fris en hedendaags merk.

PB-tbwa-partena.docx

DOCX - 172 Kb

RAD-NL20-V1-chris-ondern-JMIX.mp3

MP3 - 785 Kb

RAD-NL20-V2-chris-ondern-JMIX.mp3

MP3 - 785 Kb

RAD-NL20-V3-chris-ondern-JMIX.mp3

MP3 - 785 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact