Partena Professional laat z’n eigen mensen reclame maken
8 maart 2016
Hoe maak je de buitenwereld duidelijk dat je van sociaal secretariaat evolueerde naar een dynamisch servicebedrijf voor ondernemers? We laten het onze enthousiaste medewerkers zelf vertellen, dachten ze bij Partena Professional. Het resultaat is een radiocampagne met verfrissend authentieke stemmen. Geen typische gladde reclamespotjes, maar des te geloofwaardiger.
Het marketingteam van Partena Professional, Greet Santy en Collin Van Loon, voelde niets voor reclamegimmicks en holle slogans. Het moest een doorvoelde campagne worden die uitdrukking gaf aan de ondernemende spirit van de eigen medewerkers. Uit talloze verhalen vanuit het veld werden de meest representatieve, of meest aansprekende gekozen. Voor de micro gebracht door eigen mensen, vakkundig begeleidt door TBWA.
Het resultaat is een reeks radiospots die opvallen door hun authenticiteit en enthousiasme. Een verfrissing tussen de vele vrijblijvende grappen en grollen in het reclameblok.