Partena Professional laat z’n eigen mensen reclame maken

Hoe maak je de buitenwereld duidelijk dat je van sociaal secretariaat evolueerde naar een dynamisch servicebedrijf voor ondernemers? We laten het onze enthousiaste medewerkers zelf vertellen, dachten ze bij Partena Professional. Het resultaat is een radiocampagne met verfrissend authentieke stemmen. Geen typische gladde reclamespotjes, maar des te geloofwaardiger.

Het marketingteam van Partena Professional, Greet Santy en Collin Van Loon, voelde niets voor reclamegimmicks en holle slogans. Het moest een doorvoelde campagne worden die uitdrukking gaf aan de ondernemende spirit van de eigen medewerkers. Uit talloze verhalen vanuit het veld werden de meest representatieve, of meest aansprekende gekozen. Voor de micro gebracht door eigen mensen, vakkundig begeleidt door TBWA.

Het resultaat is een reeks radiospots die opvallen door hun authenticiteit en enthousiasme. Een verfrissing tussen de vele vrijblijvende grappen en grollen in het reclameblok.

 

Radiospot 30s Dorien

MP3 - 1.1 Mb

Radiospot 30s Céline

MP3 - 1.1 Mb

Radiospot 30s Charis

MP3 - 1.1 Mb

Persbericht

DOCX - 68 Kb

Luc Perdieus

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact