Pay with a song met PlayStation en TBWA

Zou jij zingen voor een gratis taxi? Als je weet dat iedereen meeluistert? Om Sing Star Ultimate Party te lanceren, bouwde PlayStation een taxi om tot Ultimate Party taxi. Meerijden is gratis, zolang je maar zingt!

Voor de meesten onder ons is zingen onder de douche al een hele opgave. Maar wat als je in een taxi moest zingen met speakers op het dak en camera’s die je dancemoves vastleggen? PlayStation verraste een heel weekend iedereen die op een taxi wachtte en stelde hen een gratis rit voor in de Sing Star taxi. En omdat echte sterren zich verplaatsen in stijl, is de Sing Star taxi een 10-meter-lange limousine vol glitter & glamour. Onze sterren moesten wel blijven zingen, anders stopte de taxi. En dat Sing Star voor alle leeftijden is? Dat werd ook al snel duidelijk…

Bekijk hier het filmpje: http://youtu.be/QdfBc0-e69A

CP-SingStar-taxi--playStation.docx

DOCX - 147 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact