Play Sports eert de ongeziene genialiteit van één van de beste keepers die België ooit gehad heeft.

Stel je voor dat je de beste bent in wat je doet. Dat je je opwerkt naar één van de grootste teams van Engeland. Dat de fans je adoreren omdat je in de eerste match al een penalty stopt. Stel je voor dat je verkozen wordt tot keeper van het jaar! … En stel je nu voor dat je bijna twee jaar lang op de bank wordt gezet, zonder echte reden. Dat is het verhaal van Simon Mignolet, op een innemende manier verteld in de nieuwe campagne van Play Sports.

In België zijn er twee synoniemen voor het woord ‘wereldkeeper’: Courtois en Mignolet.

De één staat onder de lat bij Real Madrid, de andere bij een iets minder bekende club. Maar op vlak van keeperskwaliteiten kunnen we niks anders zeggen dan dat ze aan elkaar gewaagd zijn.

Na enkele jaren bij Sint-Truiden en Sunderland werd Mignolet de nummer 1 van Liverpool, waar hij week na week toonde dat hij die positie meer dan waard was. Tot Jurgen Klopp kwam opdagen en Loris Karius in het doel zette. (We weten allemaal hoe dat is afgelopen)

In een prachtig gemaakte film wordt de carrière van Simon tot op dat punt verteld door de mensen die hem het beste kennen: zijn vader, zijn eerste trainers, ex-keeper en analyst Geert De Vlieger en … zijn fans. Ze komen allemaal tot dezelfde conclusie: een echte zonde dat de genialiteit van Simon Mignolet bijna 2 jaar niet te zien was op een voetbalveld.

Tot Simon een radicale beslissing nam. Hij koos ervoor om Liverpool in te ruilen voor Club Brugge. Hij koos voor spelen in plaats van op de bank zitten.

En nu staat Simon terug waar hij thuishoort: op het veld, tussen de palen. En elke seconde daarvan kan je zien op Play Sports. Want genialiteit is te mooi om te missen.

Persbericht

DOCX - 13 Kb

Credits

DOCX - 20 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met