Play Sports samen met TBWA naar PO1? Het kan.

Gaat gans dit bericht hier in hetzelfde copysysteempje geschreven worden?

Het kan.

Willen Play Sports en TBWA daarmee aantonen dat een campagne voor en tijdens de periode van de Play-offs ook simpel, met veel uitingen én kort op de bal kan zijn?

Het kan.

Jeroen Bostoen, CCO TBWA:

“Of we met deze campagne de voetbalfans uit hun kot willen lokken door zo relevant mogelijk op het verloop van de competitie in te spelen?

Het kan met een spuitbus, de juiste woorden en op eender welk medium.”

 

Margaux Mariens, Brand and Campaign Expert Play Sports

“En dat de mensen bij Sporthouse Group meteen gewonnen waren voor het idee omdat het zo makkelijk te implementeren is op de socials?

Het kan zelfs een rubriek worden in hun podcasts.”

 

Heeft er eigenlijk al iemand een idee wie er kampioen gaat worden?

Het kan alleen maar in’t voordeel van paars-wit eindigen, mannekes.

– Dieter Minet, Team Manager Premium Entertainment Telenet

 

Het kan Brugge nog lukken, hoor.

– Margaux Mariens, Brand and Campaign Expert Premium Entertainment Telenet

 

Het kan dan eerder voor Cercle. ​

– Jeroen Bostoen, CCO TBWA.

 

Het kan mij geen *** schelen, zolang het feest maar in Brussel is.

– Max Fauconnier, CCO TBWA.

 

Het kan deze keer in de laatste minuut misschien eens goéd uitdraaien voor Genk.

– Laure Swinnen, account manager TBWA.

 

Het kan volgend jaar sowieso Mechelen worden.

– Lukas Peeters, account executive TBWA.

 

Het kan en het zal Antwerp worden.

– Greg Van Buggenhout, artdirector TBWA.

 

Het kan zelfs opnieuw de dubbel pakken.

– Geert Verdonck, copywriter TBWA.

 

Het kan toch geen derde keer net niet voor Union zijn, zeker?

– Eli Sunderman, WeHearDifferent

 

Het kan Lyra-Lierse nog lukken in de 2e afdeling VV B nationaal.

– Arne Peeters, MotionMakers.

 

Het kan nog alle kanten uit, mannekes. We gaan werk genoeg hebben.

– SportHouse Group, neutrale voetbalfans en social content providers Play Sports.

 

Het kan allemaal wel zijn, maar ik zal blij zijn wanneer het gedaan is op 26 mei.

– Annemie Decorte, Caviar.

 

 


Credit list.docx

DOCX - 77 Kb

 

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met